KAKO KUPITI ODABRANU PONUDU/PROIZVOD?

Kupovinu možete obaviti kao gost i kao registrirani korisnik. Nakon što odaberete opciju Dodaj u košaricu i željeni proizvod/usluga budu dodani u istu, možete dovršiti kupovinu ili pregledati i izmijeniti košaricu. Prilikom dovršetka kupovine u koraku Pregled i plaćanje potrebno je unijeti osobne podatke koji će biti ispisani na kuponu, te odabrati način plaćanja. Ovisno o odabranom načinu plaćanja na email adresu ćete zaprimiti upute za plaćanje. Nakon što vaša uplata bude vidljiva, na vašu email adresu biti će proslijeđen kupon koji je spreman za korištenje tj. proizvod će biti poslan, ukoliko je u vašoj košarici bio proizvod.

NARUČIO/LA SAM, ALI NISAM DOBIO/LA EMAIL S KUPONOM. ŠTO SADA?

Nakon dovršetka kupovine zaprimit ćete email o potvrdi narudžbe, a nakon što vaša uplata bude vidljiva, primit ćete i email s kuponom. Ako niste primili jedan od navedenih mailova u zadanom roku, kontaktirajte nas, potrudit ćemo se da problem riješimo u što kraćem roku.

MOGU LI NEKOME POKLONITI KUPON?

Odabirom opcije Poklon kupon svaku ponudu možete pokloniti dragoj osobi. Razlika između običnog kupona i poklon kupona je u tome što je osoba koju ste naveli prilikom kupovine na poklon kuponu navedena kao korisnik kupona, a vi kao kupac.

ŠTO AKO NE ISKORISTIM KUPON U NAVEDENOM ROKU ISKORISTIVOSTI?

Kupon se mora iskoristiti u vremenu koje je navedeno na samom kuponu. Kupon nije moguće iskoristiti nakon isteka navedenog roka iskoristivosti, kao što je navedeno u svakoj ponudi i na svakom kuponu. Nije moguće ostvariti povrat sredstava za neiskorištene kupone.

ZAŠTO JE DOBRO BITI REGISTRIRANI ČLAN 321kupi?

Otvaranje korisničkog računa nužno je kako biste imali jednostavan pristup svojim dosadašnjim potvrdama i narudžbama, te kako biste lako uređivali postavke svog korisničkog računa. Registrirani članovi 321kupi ostvaruju sljedeće pogodnosti:

Pregled svih kupovina u bilo kojem trenutku
Sudjelovanje u nagradnim igrama i izvlačenjima za atraktivne nagrade
Prioritetna kupovina (ranije informiranje o budućim pogodnostima i ponudama)

MORAM LI ISPRINTATI KUPON ZA KORIŠTENJE USLUGE?

Kupon je obavezno isprintati i predočiti prilikom korištenja usluge.

NA KOJI NAČIN MOGU IZVRŠITI UPLATU ZA ŽELJENU USLUGU/PROIZVOD?

Uplatu možete izvršiti na tri načina:

1. Općom uplatnicom

2. Internet bankarstvom

3. Kreditnom karticom

Detalje o plaćanju pročitajte na stranici Načini plaćanja.

MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?

U slučaju da Vam je potreban R1 račun za uslugu koju ste kupili, potrebno ga je zatražiti direktno od Partnera prilikom korištenja usluge, a prije izrade samog računa. Ako vam je R1 račun potreban za proizvod koji ste kupili, potrebno je nakon završene kupovine kontaktirati Partnera na stranici proizvoda kojeg ste kupili, zatražiti R1 račun te ostaviti podatke za isti.

JE LI PLAĆANJE KARTICAMA SIGURNO?

Plaćanje kreditnim karticama na web shopu www.321kupi.hr je sigurno. Više o sigurnosti plaćanja na www.321kupi.hr možete pročitati ovdje.

ŠTO AKO SAM NEZADOVOLJAN/NA USLUGOM/PROIZVODOM KOJI SAM KUPIO/LA?

Ako je riječ o usluzi koju ste koristili, reklamacije je potrebno riješiti na licu mjesta, prilikom korištenja usluge, s Partnerom. Za sve prigovore i naknadne reklamacije vezane uz proizvod koji ste kupili, prvo je potrebno kontaktirati trgovca od kojeg ste kupili proizvod. Trgovac će se potruditi riješiti problem u što kraćem roku. Ako i nakon kontakta trgovcu i dalje postoji problem javite nam se na prigovori@321kupi.hr ili na besplatan info telefon 0800 99 55. Naši djelatnici potrudit će se da problem bude riješen u što kraćem roku.

Više o prigovorima i reklamacijama možete pronaći ovdje.

KOJA JE CIJENA DOSTAVE?

U slučaju kada kupac u jednoj narudžbi naruči više proizvoda od više različitih trgovaca, cijena dostave obračunava se za svakog trgovca pojedinačno (obračunato po kilaži za svakog pojedinog trgovca) . Ako se u narudžbi radi o više proizvoda od istog trgovca, dostava se obračunava po kilaži.

KAKO ĆU ZNATI DA JE KUPLJENI PROIZVOD POSLAN?

Nakon što trgovac preda Vaš proizvod dostavnoj službi, putem email-a primit ćete obavijest o poslanoj pošiljci.

U KOJEM ROKU MOGU VRATITI PROIZVOD?

Sukladno članku 72. ZZP, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Više o povratu proizvoda pročitajte ovdje.

KAKO MOGU PRODAVATI SVOJE PROIZVODE PUTEM 321kupi WEB SHOPA?

Proces otvaranja vlastite trgovine na www.321kupi.hr vrlo je jednostavan – na Vama je samo da kroz sustav unesete proizvode koje želite prodavati, a o svemu ostalom brinemo mi!

Želite li svoje proizvode prodavati putem 321kupi web shop-a javite nam se putem mail adrese info@321kupi.hr, putem kontakt forme dostupne ovdje ili možete direktno kontaktirati naše prodajne predstavnike na brojeve telefona :

Marina 099 / 498 9549
Marijana 099 / 468 5120

KOLIKO SE NAPLAĆUJE OTVARANJE TRGOVINE NA 321kupi?

Otvaranje trgovine na www.321kupi.hr u potpunosti je BESPLATNO.

Troškovi za Vašu trgovinu pojavljuju se u trenutku kada ostvarite uspješnu prodaju. Oaza d.o.o. trgovcu naplaćuje proviziju za prodane artikle putem web stranice www.321kupi.hr. Visina provizije ovisi o cijeni Vaših proizvoda i dogovora se prilikom potpisivanja ugovora o suradnji između Vas i tvrtke Oaza d.o.o..
Više o uvjetima suradnje možete saznati na besplatnom info telefonu 0800 99 55.

ZAŠTO DA OTVORIM TRGOVINU NA 321kupi WEB SHOPU?

Otvaranjem trgovine na www.321kupi.hr kao trgovac ne morate prolaziti proces izrade vlastite online trgovine, nego koriste već gotovu platformu i štedite više desetaka tisuća kuna.
Velika prednost multivendor koncepta (online trgovina gdje više trgovaca može prodavati svoje proizvode putem iste platforme tj. online trgovine) prodaje je upravo ta što koristite postojeći promet online trgovine kako bi postigli što bolju vidljivost. Multivendor koncept može se gledati i kao veliki online trgovački centar – više trgovaca privlači više potencijalnih kupaca; više potencijalnih kupaca dugoročno garantira uspješnu prodaju.

Osim uštede troškova izrade web trgovine, kao trgovac koji otvori trgovinu na www.321kupi.hr izbjegavate mjesečne troškove hostinga, sustava kartičnog plaćanja, provizije kartičarskih kuća i ostale troškove koji dolaze uz online trgovinu.

KAKO DA UNESEM PROIZVODE U SVOJU TRGOVINU?

Nakon što se dogovori suradnja i potpiše Ugovor o poslovnoj suradnju, naši djelatnici dostavit će Vam sve potrebne upute za korištenje platforme. Za sve nejasnoće i poteškoće prilikom kreiranja trgovine i unosa proizvoda, naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju.

KOLIKO PROIZVODA MOGU STAVITI U SVOJU TRGOVINU?

Broj proizvoda koji želite postaviti u svoju trgovinu nije ograničen.

ŠTO KADA SE SVI MOJI PROIZVODI RASPRODAJU?

U trenutku kada stanje zaliha Vašeg proizvoda bude pri kraju, primit ćete putem email-a obavijest o niskom stanju zaliha kako biste imali vremena pripremiti novu zalihu proizvoda i istu unijeti u Vašu trgovinu.

KAKO ĆU POSLATI PROIZVOD KOJI SAM PRODAO PUTEM TRGOVINE NA 321kupi WEB SHOPU?

Dostava Vaših proizvoda organizirana je od strane 321kupi tj. tvrtke Oaza d.o.o.. Dostava proizvoda vrši se putem dostavne služne Oversease. Nakon što vaš proizvod bude naplaćen, administrator 321kupi pozvat će dostavnu službu na Vašu adresu, a Vi ćete o tome biti pravovremeno obavješteni kako biste proizvod mogli pripremiti za dostavu. Svaki proizvod koji šaljete mora biti adekvatno zapakiran kako tijekom transporta ne bi došlo do oštećenja.

MORAM LI KUPCU POSLATI RAČUN UZ PRODANI PROIZVOD?

Partner je dužan kupcu poslati račun za svaki kupljeni proizvod putem web stranice www.321kupi.hr. Za neposlane račune Partnera prema krajnjem kupcu, Oaza d.o.o. ne odgovara.

Ako i dalje nismo odgovorili na Vaša pitanja slobodno nam se obratite :

• 0800 99 55

• info@321kupi.hr

Facebook

Instagram