1. Kako kupiti odabranu ponudu?

Kupovinu možete obaviti kao gost i kao registrirani korisnik. Nakon što odaberete opciju Dodaj u košaricu i željeni proizvod/usluga budu dodani u istu, možete dovršiti kupovinu ili pregledati i izmijeniti košaricu. Prilikom dovršetka kupovine u koraku Pregled i plaćanje potrebno je unijeti osobne podatke koji će biti ispisani na kuponu, te odabrati način plaćanja. Ovisno o odabrnom načinu plaćanja na email adresu ćete zaprimiti upute za plaćanje. Nakon proknjižene uplate, na Vašu email adresu će biti proslijeđen kupon koji je spreman za korištenje.

2. Naručio/la sam, ali nisam dobio/la email s kuponom.

Nakon dovršetka kupovine zaprimiti ćete email o potvrdi narudžbe,a nakon vidljive uplate i email s kuponom. Ako niste primili jedan od navedenih mailova u zadanom roku, kontaktirajte nas, potrudit ćemo se da problem riješimo u što kraćem roku.

3. Mogu li pokloniti kupon?

Možete. Odabirom opcije Poklon kupon možete pokloniti kupon dragoj osobi. Razlika između običnog kupona i poklon kupona je što prilikom kupovine trebate ostaviti podatke osobe za koju želite kupiti kupon.

4. Što ako ne iskoristim kupon u navedenom roku iskoristivosti?

Kupon se mora iskoristiti u vremenu koje je navedeno na samom kuponu. Kupon nije moguće iskoristiti nakon isteka navedenog roka iskoristivosti.

5. Zašto je dobro postati registrirani član 321kupi?

Registrirani članovi 321kupi ostvaruju sljedeće pogodnosti: 

  • Pregled svih kupovina u bilo kojem trenutku
  • Sudjelovanje u nagradnim igrama i izvlačenjima za atraktivne nagrade
  • Prioritetna kupovina (ranije informiranje o budućim pogodnostima i ponudama)

6. Moram li isprintati kupon da bi preuzeo proizvod/uslugu u poslovnici?

Kupon je obavezno isprintati i predočiti prilikom korištenja usluge ili preuzimanja proizvoda.

7. Na koji način mogu platiti kupon za proizvod/uslugu?

Uplatu za kupljenu ponudu možete izvršiti na tri načina:

  1. Općom uplatnicom
  2. Internet bankarstvom
  3. Kreditnom karticom

Detalje o plaćanju pročitajte na stranici Načini plaćanja.

8. Mogu li dobiti R1 račun?

U slučaju da Vam je potreban R1 račun, potrebno ga je zatražiti direktno od partnera prije izrade samog računa.

9. Je li plaćanje karticama sigurno?

Plaćanje kreditnim karticama na web shopu www.321kupi.hr je sigurno. Više o sigurnosti plaćanja na 321kupi pročitaj ovdje.

10. Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

Za sve prigovore i naknadne reklamacije javite nam se na prigovori@321kupi.hr,  na besplatan info telefon 0800 99 55 ili se za reklamacije odmah obratiti partneru prilikom korištenja kupona.


Ako i dalje nismo odgovorili na Vaša pitanja slobodno nam se obratite na sljedeće načine: