PRIGOVORI I POHVALE

Naš cilj je zadovoljstvo kupaca i upravo je to razlog zbog kojeg konstantno radimo na kvaliteti naše usluge.
Vaše mišljenje nam je važno kako bismo što kvalitetnije ispunjavali Vaše želje i zahtjeve. Sve prigovore, prijedloge, pohvale i komentare možete nam uputiti :

  • putem email adrese prigovori@321kupi.hr i info@321kupi.hr
  • na besplatan broj telefona 0800 99 55

REKLAMACIJE

Povrat novca izvršavamo kupcima koji su reklamacije o neiskorištenim kuponima dostavili u roku od 14 dana od izvršene kupovine u pisanom obliku na email prigovori@321kupi.hr

Oaza će u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od zaprimanja pisanog prigovora.

Također, povrat novca moguć je isključivo u situacijama kada partner, čiju ste ponudu kupili na web shop stranici www.321kupi.hr, ne može realizirati uslugu na način ugovoren u ponudi te za vrijeme trajanja roka iskoristivosti kupona. Povrat nije moguć nakon 14 dana od kupnje ako je uzrokovan osobnim razlozima.

Reklamacije vezane uz kvalitetu usluge potrebno je dostaviti pružatelju usluge prilikom korištenja kupona. Naknadne reklamacije neće biti uvažene.

Vaša reklamacija treba sadržavati:

  • osobne podatke podnositelja reklamacije
  • detaljan opis događaja ili situacije i dokumentaciju iz koje je vidljivo da je reklamacija valjana
  • kontakt podatke podnositelja reklamacije

Povrati nisu mogući nakon isteka roka iskoristivosti kupona, te kada su kuponi iskorišteni.

Nakon odobrenog povrata, sredstva će biti vraćena na Vaš račun u roku od 14 dana od datuma odobrenja povrata.